6 Ocak 2016 Çarşamba

Gördüğüm bir haber üzerine, aldığım gazla hemen geldim ve bu haberi siz sevgili okurlarımla paylaşayım dedim. Ne mi paylaşacağım KBS nin 11 ocakta yayınlanmaya başlayacak yeni dramasını..


  Morrim School

Hemen size dizinin künyesini paylaşayım.
(Not: Künye kısmı alıntıdır.)

Yönetmen: Lee So Yeon
Senarist: Kim Hyun Hee, Yang Jin Ah
Kanal: KBS2
Tür: Okul,Aksiyon
Bölüm Sayısı: 20
Yayın Tarihi: 11.1.2016
Yayın Günü ve Saati: Pazartesi & Salı 21:55
Dil: Korece
Ülke: Güney Kore

  Oyuncular 
Lee Hyun Woo as Yoon Shi Woo
Hong Bin as Wang Chi Ang
Seo Ye Ji as Sim Soon Duk
Jung Yoo Jin as Hwang Sun Ah

Öğretmenler
Shin Hyun Joon - Hwang Moo Song
Shin Sung Woo - Chae Yun
Kan Mi Youn - Yoo Di
Samuel Okyere - Samuel Okyere
Daniel Lindemann - Daniel Lindemann

Öğrenciler
Alexander - Yub Jung
Z.Hera - Jenny Oh
Shannon - Shannon
Pop (í) as Nadet
NanNan - Runa
Park Sin Woo - Ko Sang Man
Han Geun Sub a- Choi Ho

Diğerleri
Hwang In Young - Kang Baek Ji
Lee Moon Shik - Shim Bong San
Hong Ji Min - Go Bong Duk

Öhöm öhöm.. şimdi gelelim benim düşüncelerime 6 dakika 35 saniyelik uzun fragmanı izledikten sonra "hadi gelsin artık ben hazırım" modundaydım. Fragmana tek kelime ile bayıldım, öldüm ,bittim (tek kelime olmadı ama olsun :D ) (İnşallah senarist bize bir süpriz falan yapıp bu güzelim fragmankı diziyi berbat etmez.) Yani ne bileyim sardı beni fragmanı.. Aslında bunu final haftası olmasına rağmen  yayın yapmamdan da anlayabilirdiniz..
Neyse ben lafı fazla uzatmadan sizin için fragman linki burada .. iyi izlemeler.. 
Ben dört gözle yayınlanmasını bekliyorum..
Bizimle kalın...
MissA




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder