21 Mart 2016 Pazartesi

Cheese in the Trap Replikleri

 
 
 
(: aynen :)
 
 
Normalde bir dizi yada herhangi bir konuyla ilgili bir postu bölmek gibi şeyler yapmam ama bu dizinin yorumu ve replikleri uzun olacağından böyle ayırmaya karar verdim.
 
evet  aşağıda replikler var bazılarını kendim yaptım ama bazılarını da internetten buldum. Zaten benim olanlarda ve olmayanlarda isim yazıyor herhangi bir yanlış anlaşılma olmasın diye söylüyorum bunu.
 
diziyi merak edip izlemeye başlamamı sağlayan replik
 
evet gerçekten de gram yakın değiller :D

 



(sevgili çevirmenimizin içten ve samimice ettiği dualara bende amin diyorum)
 
 
vee kızımız annesi ve babasının onu es geçmelerine daha fazla dayanamaz ve patlar
sonunda kendini onu en iyi anlayan kişinin yanında bulur
 
 
kıskançlık volume :bilmem kaç 
 
 
tabi mükemmel de olsalar onlar da bazen anlaşamıyorlar
 
 
umursamayan bir adet İnho
 
 
 aslında çok mükemmel bize göre ama tabi seni bilemeyiz
 
 
 

sende bir o kadar sevimlisin ki

 
 
 
 
 geç kalmış ama tastamam olan bir birliktelik



ve Taek' in bununla dalga geçmesi
 
en güldüğüm sahnelerden olsa gerek
Seol'dan hiç beklenmeyen şeyler



 
 
Bu zamana kadar gerçekten bunu fark edememiş miydin gerçekten
hı hıh hıhhh :D
 
Çevirmene sevgiler 
 
 
Birbirlerinde aşağıda kalır yanları olmasa da İnha da at gibi kadın maşallah 
 
 Ve tabiki de o yıllardır aradığımız Cüneyt Arkın'ın kızı
 
kardeşcan ve kardeşcanın canı
 
 
Onun ne yaşadığını ve nelere tanık olduğunu bilmeden bu sahneyi yargılamayın.
 

En sevmediğim başkalarının sırtından geçinen ve kendini zeki zanneden asalak yaratıklar
Aşağıda da gördüğünüz gibi birinin bazı gerçekleri bu insanların yüzüne vurması gerekiyor.
 
 
 Her şeyin kuru tehdit ve göz korkutmaca olacağını sanmıyorsunuz herhalde.. O BEAK İN HAA
 


 
 Ve kaçınılmaz son..
Zır deli bir İnha, yaralı bir Seol ve pişman bir Jung





Vee hayati bir kararın öncesinde gelen bir yüze vuruş....

İç muhasebeler...
 
İşte o nihai karar ...
Kız ne kadar da üzüldü yazık ya

 
 
 
 
Aradan geçen bir kaç yıl
 
İnha' nın yeni ve son aşkı
 
Sadece onun son halini koyuyorum buraya..
bu ve daha fazlası için sizleri diziyi izlemeye davet ediyorum

 
HERŞEYDE OLDUĞU GİBİ YİNE ÇEVİRMENCİME KATILIYORUM
....ELLERİNE SAĞLIK ONUNDA...
 
 
Bu linke  tıklayarak daha önceden yazdığım ve dizinin konusuyla yorumumu içeren posta ulaşabilirsiniz. 
 
BİR YAYININ DAHA BÖYLECE SONUNA GELMİŞ BULUNMAKTAYIM
..ESEN KALIN..
miss iKON
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder