3 Eylül 2015 Perşembe

Sevgili Okurlarım;

Uzun zaman sonra merhaba üniversite sınavından sonra kendime bir tatil vermiştimde o yüzden bu aralar hiç bir şey yayınlamadım... sonuçlar nasıl diye sorarsanız benim açımdan pek iç açıcı olmasada aslında iyi yani mf sıralamam 38bin tm sıralamam 19bin..şimdi siz sormadan ben söyleyeyim tercih yaptım ve yerleştim .. Yazarınız artık bir üniversitelii ♡♡..bölümüm ise ilköğretim mat. öğretmenliği.... sizce nasıl bir bölüm? Benim pek içine sinmedi hoş mimarlık isterken mimarlıktan başka bir şey gelse de (ne kadar iyi bir bölüm olursa olsun) yinede tatmin olmazdım herhade... işte böyleee .
En kısa zamanda dizi izleyip tavsiyelerimi vereceğim...
Hıı şimdi ne yapıyon diyenlere: bu aralar kafayı wattpad ile bozmuş durumdayım ha bire kitap okuyorum kitap arıyorum .Ama öyle dişe dokunur birşey bulamadım daha bulursam sizide haberdar edeceğim..
Hadi şimdilik öptüms (bunu hep demek istemiştim)...

                                             by   miss A

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder