14 Ekim 2015 Çarşamba

Konuk yazarımız olmak ister misiniz?
Bu sayede hem http://klktnklga.blogspot.com.tr/  ailesine katkıda bulunup hem kendinizi tanıtıp hem de varsa blog,site,fb page vb. reklamınızı yapabileceğinizi biliyor muydunuz?
 Eğer ki bir bloggersanız içerik üretmekten sonraki en zor aşamanın blogunuzu, daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlamak olduğunu bilirsiniz.Evet, hepimiz blogları kendimizi rahatlatmak, yazmak için açtık ama ister kabul edelim ister etmeyelim; yazdığımız yazıların okunmasını, hoş yorumlar almasını hepimiz istiyoruz ki bu da yazmakta insanı motive eden en güzel şeylerden biri... Bazen o kadar güzel, kendi halinde bloglar keşfediyorum ki o blogların tanınmamasını büyük bir kayıp olarak görüyorum.
Peki misafir yazarlık nedir ve ne işe yarar?
 Misafir yazarlık, en basit tabirle, başka bir blogda kendinize ait bir yayını paylaşmaktır.Yazının sonunda blogunuza ait link olacağı için o yazıyı okuyan herkes sizin blogunuza da ulaşacaktır ki bu da blogunuza olan trafiği attıracak ve daha geniş kitlelere ulaşmanızı sağlayacaktır. 
Blogum yok ama paylaşmak istediğim şeyler var, diyorsanız da bu etkinlikten yararlanabilirsiniz. Sonuna sizin isteğinize göre gerçek ad veya takma isim yazabiliriz:) 
Misafir yazarlıkta konu sınırlaması var mı? Misafir yazarlıkta hiçbir konu sınırlamam yok..İster deneme tadında yazılar paylaşmak isteyin, ister değişik yemek tarifleri, ister hobileriniz hakkında paylaşımlar, dizi yorumları aklınıza ne geliyorsa artık! :) 
Küfür hakaret içermeyen dini siyasi propaganda bulundurmayan yayıncılık politikamıza uygun olan her konuda bunlara dikkat eden bir üslupla olacaktır. Peki misafir yazar olmak istiyorum, nasıl katılabilirim? diyorsanız bana cokonemlikisi@gmail.com adresinden mail göndermeniz yeterli :) Hadi bekliyorum! :
Not:Sawako'nun haberini uyarladım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder