24 Nisan 2017 Pazartesi

Merhabalar
Çoooook uzun bir aranın ardından aklımda blog ilgili bir sürü plan kurmuşken hiç planda olmayan ve hakkında yazmayı hiç düşünmeden izlemeye başladığım bir dizi tanıtımı yapacağım.

Dediğim gibi hiç tanıtım yapmayı düşünmeden izlediğim için replik, video Vs. yapmadım malesef..

Ben ki uzakdoğu dilleri içinde Korece ve Taycadan başka bir dile tahammül edemezken  Japon yapımı bir dizi izledim hemde sadece 3 günde bitirdim..
Aslında sadece final bölümünün eklendiğini görüp aaaa hadi bunu indireyim beğenmezsem izlemem diyerek başladığım bir diziydii
Neyse tanıtımı yapayım sonra yorum yazarım


DiZi adı: Good Morning Call 
Yapım Yılı :2016
Dil: Japonca
Tür: Romantik 
Bölüm sayısı: 17
Vizyon tarihi: 12 şubat~10 Haziran 2016
Bunlara ek olarak her bölüm yaklaşık 43 dk ve anladığım kadarıyla mangada diziye çevrilmiş..
Dizinin konusu: Emlak dolandırıcılığı yüzünden aynı daireyi kiralayan okulun soğuk ve cool çocuğu Uehera ile okulun saf mı saf pollyannası Nao nun parasal sıkıntılar yüzünden aynı eve kalmaları ve bunâ müteakiben nefretle başalyan aşkı anlatan romantik komedili bir lise dizisi.

Evet yorumlarına gelirsek;

  • Ablama japon dizisi indirdim diyice bana sen izleyemezsin  japon yapımları hem çok romantizm var hem salak salak şeyler çok var demişti. Hakeza bazı kısımları tuttu dediklerinin çünkü gerçekten başrol kız çok salak başrol olanda no-frost tu resmen
  • Dizi bana çoğu bakımdan playfull Kiss dizisini hatırlattı...  -kızın safça oğlana tutulması   -aynı evde kalmaları (biraz farklı bir şekilde olsada) ve oğlanın bunu gizlemek istemesi   - evden okula ilk kez giderken kız yolu bilmediğinden oğlanın peşine takılması oğlanın benden uzakta yürü demesi gibi... aklımda kalan bunlar
  • Oyunculuklar berbat değildi ama geliştirilebilir bence... herkesin kendi çapında bir çekiciliği vardı😂😂   
  • Dizinin ekran kalitesi kötüydü bence.. hep derim kameralar açısından en ileri teknolojiye Güney Kore sahip diye
  • Sahne geçişlerinde ekran kararıyor  sonra diğer seye geçiyordu ben bunuda sevmedim dizide
Bütün bunlardan sonra aman aman izleyin diye bir dizi değildi ama izlenmeyecek bir dizi de değildi..

Ama şunuda demeden geçemeyeceğim dizideki 2. ve 3. oğlanlar başrolden daha iyiydiler bence mesela şu abilerimizi ben çok beğendim

  İlk olarak .. Bu abimiz 91 li olup ismi Dori Sakurada... kendileri hem aktör hem şarkıcı hem dansçı hemde model.. Ayy ne güzek çok fonksiyonlu 😂😂  





   İkinci olarak .. Bu abimiz diyemeyeceğim malesef bu arkadaş ise 97 li olup isminin Kentaro olduğunu bulabildiğim ama hakkında çok bişey bulamadığım yakışıklı 😂😂😂



Dizi hakkında ayrıntılı bilgi için İngilizce için buraya , izdirmek veya Online olarak izlemek ve Türkçe bilgiler içinse buraya tıklamanız yeterli olcaktır..



Esen kalın sevgili okuyucularım
Tekar görüşmek üzere


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder