19 Ocak 2016 Salı


Merhabalaaar
  
Benim açımdan sömestr tatili çoktan başladı. Bende biraz dizi yada film izleyip size tanıtayım dedim.
Eveeeet....
Şimdi sıkı durun Exo-l lerin de çok iyi bildiği gibi biricik kepçük oyunculuk debutunu 2015 te bir filmde yer alarak yaptı, hemen ardından ise bazı Exo üyelerinin de  yer aldığı Exo Next Door filmi yayınlanmaya başladı. Ben her ikisini de izledim ama bugün size oynadığı filmi tanıtacağım.

Filmin orijinal adı: Salute D'Amour / jang soo store
Vizyon tarihi: 9 nisan 2015
Süresi:112 dk
Konusu: film yaşlı bir çift arasındaki romantik ilişki ve aileleri ile komşularının hikayelerini konu alıyor.
Evet kısaca böyle diyebiliriz konusu için ama kesinlikle izlenmesi gerekenler listenize almanızı tavsiye ediyorum.
Oyuncular
Park Geun-Hyung as Sung-Chil

Youn Yuh-Jung as Geum-Nim                                                 Han Ji-Min as Min-Jung
Hwang Woo Seul Hye as Kafe çalışanı Park
Kim Jung-Tae as Charles (çamaşırhane sahibi)
Mun Ka-Young as A-Young
Chanyeol as Min-Sung


Filme genel olarak bayıldım. Bazı sahnelerinde oha (çok pardon böyle bir terim kullandığım için) n'oluyoruz, acaba izlemesem mi dedim ama devam ettim izlemeye bence iyi ki izledim çünkü çok süprizli bir gidişat siz izleyenleri beklemekte.. Hatta filmi annem ve kardeşimle beraber izledik onlarda çok beğendi ve kardeşimle beraber senariste övgüler yağdıra yağdıra bir kaldık. tepkilerimiz aynen şu şekildeydi: "waaah taebakk", "senarist bey iyisin, bayaaa iyisin"
Yani benden söylemesi izlemek isteyip te kararsız kalanlar izleyin, izlemek istemeyen kardeşlerim sizde izleyin.
Yaşlıların aşkı bir başkadır derlerdi de inanmazdım ama burada bunu tam olarak göreceksiniz aynı zamanda ölümsüz aşkı ve insanın bir kere sevince nerde ve nasıl olursa olsun yine aynı kişiyi sevip aşık olacağını, filmin hepsini izleyince göreceksiniz.
Ben filmi izlerken eğlendim, üzüldüm, güldüm; hatta annem ağladı ...
Neyse benden bu kadar.
Hee bu arada Chanyeol için izleyecek olanlar şimdiden söyleyeyim çok fazla sahnesi yok, zaten debut filmi yani fazlada bir şey beklemeyin bu konuda....
Ayrıca izlemek isteyenler için EXO - Park Chanyeol 박찬열 Turkey  filmi çevirmiş. hemen mısırlarınızı ve abur cuburunuzu hazırlayın ve  şuraya tıklayın.

...İYİ SEYİRLER..
..C vitaminini bol bol alın hasta olmayın..
missA






 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder