9 Ocak 2016 Cumartesi

...Yine karşınızda ben yani missA...


Bu dizinin sadece bir repliğini görerek izlesem mi dedim ama hangi dizi olduğunu bulamamıştım. Sağolsum missIC bulmuş bana söyleyiverdi onca sınavının arasında. Diziyi baya aramama taümen sadece Yeppuda'da buldum(sağolsunlar çevirmişler. Çevirmenlerin ellerine sağlık.)... Neyse fazla uzatmadan tanıtıma başlayayım.

Dizimizin adı: Longing for Spring (bahar özlemi) yada yabancı kanallarda Drawing, Spring olarak da geçiyor..

Başrollerinde Cheer Up'tan da tanıdığımız Lee Won Geun ve SECRET grubunun bir üyesi olan Song Ji Eun bulunmakta. Diğer oyuncular ise ne kadar araştırsamda bulamadım kusura bakmayın :)




Hımm.. Konusuna gelecek olursak (bu da başka bir yerde yazmıyordu gerçekten) şimdi bir tane jokey var bide bir blogda muhabir olan bir kız var. Bunaların anneleri arkadaşmış böylece bunlarda daha doğmadan önce bile arkadaş olmuşlar. Jokey kızdan hoşlanmaktadır ancak kız bunu farketmez. Ayrıca kızımız atlardan çok korkmaktadır. Dizide bu iki arkinin arasındaki olayları anlatıyor...

Toplam dört bölümlük mini bir web draması.. Her bölüm ortalama 16 dk. Yanlış anlamadıysam 30 ekim 2014 de yayınlamış (site italyancaydı google amca nekadar çevirebildiyse o kadarın aktarıyorm sizlere..).

Çoğu dizide olduğu gibi bu dizimizinde her bölümünün özel ismi var..






(Az bölümlü olduğu için burada da paylaşayım dedim)

Benim yorumuma gelecek olursak gerçekten niye çekildiğini anlamdığım bir diziydi. Evet bazı kısımlarında eğlendim ama amcını anlamadım.. Boş vakti olup amaaan aç bir dizide izleyeyim derseniz izleyin derim. 1 saat kadar zamanınızı doldurmuş olursunuz... 


Evet şimdide yaptığım repliklerde sıraa


(Tabi burası tam olarak böyle olmamışda olabilir. Neyse izleyip görün.)

Son olarakda diziyi izlememme sebep olan repliğe gelelim..


 Özellikle baktım 2-3 kere kontrol ettim ama bu sahnede böyle bir şey söylemiyor.. yani bu repliği görüpte böyle bir sahne var diye düşünmeyin herhalde bir korecanın yaptığı bir çalışma bu..

Bugünlükte bu kadar benden..
Kısacık bir dizden bile ne kadar çok bahsettim.
Çenem düştü yine benim.
Hala da okumaya devam ediyorsanuz tekrar başka bir yayında görüşmek üzere..
Esen kalın..
Aynı zamanda bizide takipte kalın
Miss A



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder