8 Ocak 2016 Cuma

Bu aralar çok aktif olarak yayın yapan yazariniz missA yine karşınızda..


Ama bu sefer dizi falan tanıtmayacağım sizlere.
Youtube'dan gelen bir bildirimi açmamla başlamıştı herşey.. Önce her yer bir toz bulutuydu , sonra güneş ışığıyla aydınlattı herşeyi..
Şaka şaka :D

Youtube da abone olduğumuz GOT7Turkey den bildirim geldi. Açtım baktım videoya. Tam olarak ne maksatla orada toplandıklarını anlayamasamda  bir butona "meydan okuyorum" dedikten sonra basıyorlar ve makina onlara bir soru seçiyor soruya 5 sn içinde cevap veriyorlar. 15 tane sorudan 10 tanesine 5 sn içinde cevap verirlerse ödül olan tavuğu yiyebiliyorlar. Ama daha önce  bu oyunu idol gruplarından çoğu başaramamış. Acaba GOT7 bunu başarabilecek mi..?
3 dakika 55 saniyenizi bu videoya ayırırsanız pek birşey kaybetmezsiniz bence.
İşte bakamak isteyenlere linki burada

Hee bide unutmadan yaptığım kolajları atmazsam çatlarım...

(Ahhh Jakson seni zaten ayrı bi seviyorum böyle şeyler yapma daha bi artıyo sevgim)

[Yugyeom yaptı yapacağını sonunda ama adam haklı 98 cm yani (nerden mi bilyorum ben bunu GOT7 ın katıldığı şu programı izlerseniz daha fazlasını bile öğrenebilirsiniz)]

Bu günlükte benden bu kadar ..
Sevgi ve sıhhatle kalmanız dileğiyle..
...MissA..






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder